dilluns, 18 de novembre del 2013

El SOC again....


  • Aaaggghhh! no trobo el llibre de família... que saps on és? -li pregunto a l'Estupendu, és clar.-
  • Has mirat a la calaixera?
  • Si
  • A l'armari?
  • Siii.
  • A...
  • No el tindràs tú?
  • Jo? per què?
  • Com que per què? no vas acompanyar a renovar el DNI al Paquirrin?
  • Jo?
  • COLLONS!
Això era el dia abans d'anar al SOC... és que no sabeu com canvien les coses en un any i mig! al Juny del 2012, vaig anar per primera vegada al SOC a demanar la prestació d'atur i no vaig fer cua al carrer, em van fer agafar un número vaig anar a una taula, vaig donar la meva documentació i... zas! Tot arreglat!

La setmana passada em va dir el meu advocat que tenia que demanar hora per telèfon i que no em deixès el DNI, llibre de familia, el certificat d'empresa, la carta d'acomiadament i el nº de compte corrent.

Dit i fet, truco:
  • Riiiing, riiiing.... Benvinguts al SOC, si vol tramitar la prestació d'atur pitgi 1, si voleu...
Pitjo 1...
  • Introduexi el seu número de DNI sense la lletra....
Introdueixo el número...
  • La seva lletra és: S! (ole, ole), si és correcte pitgi 1; en cas contrari....
Pitjo 1...
  • Té hora el dia X a les 8,30 h al carrer...

El dia X a un quart de nou del matí estava a la porta del SOC, fent cua al carrer....
A dos quarts en punt entrem, passem per la taula de la senyora d'informació  i em donen un número...
Als 10 minuts em toca passar a una taula i desenfundo... DNI, llibre de familia, certificat d'empresa..... TOT.

I de cop i volta em diu la senyoreta que m'atenia:
  • El compte corrent és el mateix que el que tenim aqui?
  • Si...
  • I té el nº de DNI del seu Paquirrin petit?
  • Mmm, no...
  • Doncs, ho sento molt, però jo li gestiono com si només tingués un fill al seu càrrec i torni vostè demà i em porta el nº de DNI que falta....
Com? Torni vostè demà? A l'era d'internet, per un número, "torni vostè demà"? Ténen el meu nº de compte corrent de la vegada anterior, el DNI del meu fill gran i no ténen el número del meu fill petit? -sic!-

Apali, l'endemà a dos quarts de nou del matí estava a la porta de SOC, fent cua al carrer, a dos quarts de nou en punt entrem...
Això ja ho he dit, no?


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada