dilluns, 21 de gener del 2013

Tot arriba.

...respira, espera't, aixeca't sense pressa,
inspira, refes-te, la vida, el món t'espera...

així fa la cançó de la promo de la nova temporada dels "Polseres Vermelles". Em direu: estàs tova... No, home no!! es que la posen a totes hores i, a totes hores, la vaig tatarejant... i això per què?

1. Perquè s'enganxa
2. Perquè m'agrada
3. Perquè, ara que m'he parat a escoltar la cançó de debó, és profunda, eh??
4. Perquè... potser si que estic una mica toveta??? Què no, collons!!

Precisament he començat l'any amb molt bon peu! I es que... Bé, tinc una notícia bona i una dolenta... Començaré per la dolenta:

Em sap greu, però TANCO el blog. Si, si... Si voleu saber que fa l'Estupendu i el que porten entre mans els Paquirrins i les peripècies que visc, m'haureu de trucar o bé escriure'm un mail..
I això, porta a la notícia bona:

Senyores i Senyors lectors del meu blog... JA TINC "CURRO" (Iabadabadú; iuju, iuju; ole, ole..!!)

Si, si, de comercial...
No, no, de publicitat no...
Noves tecnologies? Si, si...
Si, si, estic contenta....

I és per això que tanco el blog... Ja no em "dóna feina l'atur", per tant, ja no té sentit continuar! -Sic!-

Finalment, poc a poc, passant algunes entrevistes (algunes d'estrambòtiques) he aconseguit una feina.... Nervis, pors, alegria... no vegis quina barreja!

I encara que la finalitat de la cançó del Sr. Andreu Rifé (Fil de Llum) i de la sèrie Polseres Vermelles és relacionar la lletra amb una enfermetat terrible, també és pot aplicar a les persones que hem estat (o estàn) a l'atur ... respira, espera't, aixeca't sense pressa... el món t'espera! Amb constància i paciència, les coses van arribant..

Gràcies per haver-me seguit tots aquests mesos. Això és tot!

Una gran abraçada.
















8 comentaris:

  1. Ara sí: al sac i ben lligat!! Me n'alegro moltissíssim Lourdes!!! :D

    ResponElimina
  2. Ja ens donaràs detalls!
    A veure si jo també trobo el cami dels coll.....

    ResponElimina
  3. Quina pena que deixis el bloc però, si es per un motiu tan bo com aquest, et perdonarem per aquesta vegada :). Desitjo que la teva nova aventura sigui de lo més profitosa i que tot vagi lo millor possible. Un petó Lu!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies Macarena!
      Ara et seguirem a tu en el blog!
      Petons!

      Elimina
  4. Ostres Lourdes me n'alegro moltíssim!!!!!! Doncs em tocarà enviar-te mail per saber de què es tracta la feina!
    Un petonarro ben gros

    ResponElimina
    Respostes
    1. Dolo!
      Moltes gràcies!!! Va de noves tecnologies i de vendre (que es lo meu)
      Per altra banda, l'Estupendu continuarà amb la revista de cuina per iPad i a veure si podem viure tranquils en qüestió de feina!!
      Petons guapa!

      Elimina